volná pracovní místa

SERVISNÍ KOORDINÁTOR
 
Co vás čeká

Diagnostika a administrativa servisních činností, organizace servisních zásahů, kancelářská podpora servisních techniků, komunikace se zákazníky, zpracování objednávek, vytváření servisních nabídek, podpora zákazníků, běžné administrativní úkony, komunikace se zahraničními dodavateli, zejména jejich servisní podporou, příprava servisních podkladů pro servisní techniky, úzký kontakt s ostatními kolegy a jejich podpora.

 
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
  • odborné, nebo středoškolské vzdělání technického směru

  • mírně pokročilá angličtina

  • znalost PC - MC office

  • komunikativnost, zodpovědnost, preciznost

  • zkušenost v oblasti elektrotechniky výhodou

  • pracovní nasazení, týmová spolupráce, pozitivní myšlení

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Zkušenost práce s administrativou servisních činností

Co vám můžeme nabídnout

  • finančně velmi zajímavě ohodnocenou práci, finanční bonusy

  • dlouhodobé a stabilní zaměstnání na HPP u velmi dynamicky se rozvíjející společnosti

  • rozvoj profesních a jazykových dovedností

  • časová flexibilita, mladý kolektiv, firemní benefity, možnost dalšího vzdělávání, možnost podílení se na růstu společnosti

  • PC, mobilní telefon

 
Případné dotazy a životopisy zasílejte na e-mail:  info@metalco.cz

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.